Αθήνα, 16 Ιουλίου 2024
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΗΣ ΔΑΚΕ-ΕΛΤΑ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μεγάλη αγωνία εκφράζουν απέναντι στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
Κατά την τριήμερη περιοδεία στελεχών της ΔΑΚΕ με επικεφαλής τον πρόεδρο της κ. Γιάννη Οικονόμου σε καταστήματα των ΕΛΤΑ σε Βόλο, Λάρισα, Τρίκαλα και Καρδίτσα, τα προβλήματα που ανέδειξαν οι εργαζόμενοι ήταν πολλά και σημαντικά. Τα μεγαλύτερα όπως διατυπώθηκαν παρατηρούνται στη μονάδα διανομής Βόλου, Λάρισας και στην αστική διανομή Τρικάλων.
Ο συνεχής αυξανόμενος όγκος εργασίας με τις διανομές των λογαριασμών ρεύματος κάθε μήνα στους καταναλωτές με λιγοστό προσωπικό καθιστά πλέον μεγαλύτερο το πρόβλημα, κάτι για το οποίο πρέπει να επιλύσει η διοίκηση των ταχυδρομείων άμεσα.
Συγκεκριμένα, προτείνουμε τη σωστότερη οργάνωση με επαναπροσδιορισμό των δρομολογίων, την αύξηση των θέσεων εργασίας σε κάθε Μονάδα Διανομής, με καταμέτρηση των αντικειμένων και χαρτογράφηση.
Επίσης, αρκετοί εργαζόμενοι που μετακινήθηκαν τα τελευταία χρόνια από άλλους νομούς σε κενές οργανικές θέσεις με αποσπάσεις στο τόπο συμφερόντων τους (έχουν εγκατασταθεί με τις οικογένειες τους) παραμένουν ΌΜΗΡΟΙ μιας εκδικητικής συμπεριφοράς των δύο Διοικήσεων με συνέπεια οι αποσπάσεις τους να μην έχουν μετατραπεί ακόμα σε μεταθέσεις όπως προβλέπεται.
Οι υπάλληλοι αυτοί βρίσκονται σε κατάσταση αβεβαιότητας αλλά και Ομηρίας.
Ένα επίσης ερώτημα που απευθύνουμε προς τη διοίκηση με βάση τα όσα μας μετέφεραν οι εργαζόμενοι που συνομίλησαν μαζί μας κατά την επίσκεψη μας στα γραφεία των ΕΛΤΑ κατά τόπους είναι:
- Με ποια κριτήρια δίνονται τα αγροτικά δρομολόγια στους εργαζόμενους, από τους εκάστοτε προϊσταμένους των Μονάδων Διανομής;
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις αλλά και ποιο το σχέδιο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών;
Δυστυχώς, μεγάλο μέρος των όσων ακούσαμε είναι και το τεράστιο πρόβλημα με τα μηχανοκίνητα μέσα που «διαθέτει» η υπηρεσία, που και σε αυτή την περίπτωση είναι παλαιά, με τον κίνδυνο να μεγαλώνει όταν οι εργαζόμενοι είναι αναγκασμένοι να κάνουν αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα από τη Μονάδα Διανομής για να εξυπηρετήσουν τους πολίτες.
Ξεχωριστό φυσικά πρόβλημα αποτελεί το οικονομικό ζήτημα για όλους τους εργαζόμενους με τις χαμηλές απολαβές που λαμβάνουνε.
Κατά την περιοδεία μας στα κατά τόπους γραφεία εξηγήσαμε σε όλους τους συναδέλφους μας με σαφήνεια τη θέση μας γιατί αρνηθήκαμε να υπογράψουμε τη ΣΣΕ σε αντίθεση με τους άλλους εκπροσώπους της ομοσπονδίας που έκρυψαν την αλήθεια.
Εξηγήσαμε ότι μια αύξηση της τάξης του 10% ισομερώς ανά έτος αναλογικά μέχρι το 2026 είναι εφικτή αλλά δυστυχώς η διοίκηση των ΕΛΤΑ βρήκε «βολικούς» συνομιλητές υπογράφοντας χωρίς καν να ρωτήσουν τους πραγματικά θιγόμενους εργαζόμενους για τη νέα ΣΣΕ που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί βιώσιμη αύξηση αλλά μόλις για ένα κουλούρι την ημέρα.
Η ΔΑΚΕ-ΕΛΤΑ συνεχίζοντας το μόνο δρόμο που ξέρει, το δρόμο δίπλα στον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά και πορευόμενη πάντα στο δρόμο της αλήθειας, το επόμενο διάστημα θα βρεθεί και σε άλλες περιοχές της χώρας για να συνομιλήσει με συναδέλφους με αίσθημα ευθύνης, ευθύτητας, και πραγματικού διαλόγου.
Χωρίς υπεκφυγές, και χωρίς παιχνίδια για προσωπικό όφελος.
Ο μόνος δρόμος για να μπορούν οι ταχυδρομικοί να ζήσουν τις οικογένειες τους με αξιοπρέπεια, είναι να σεβαστούν όλοι ότι ως εργαζόμενοι έχουν προβλήματα που ζητούν λύσεις και εμείς είμαστε με το μέρος τους. Είμαστε μαζί τους.