Αθήνα, 11/06/2024
Αρ. πρωτ. 12
Προς:
Πρόεδρο Δ.Σ. ΕΛΤΑ Α.Ε.,
κ. Δανιήλ Μπεναρδούτ
Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΛΤΑ Α.Ε.,
κ. Σκλήκα Γρηγόρη
Θέμα: Πολλαπλά προβλήματα των δικύκλων Μηχανών στα ΕΛΤΑ
Αξιότιμοι Κύριοι,
Εδώ και πολλά χρόνια ο στόλος των δικύκλων μηχανών που χρησιμοποιούν οι συνάδελφοι μας Ταχυδρόμοι για να μεταφέρουν το γράμμα, την σύνταξη, το δέμα, και οτιδήποτε άλλο είναι ελλιπείς και δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα.
Θα μπορούσε η Διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων να ανανεώσει τον στόλο των δικύκλων μηχανών όταν πολλές από αυτές τις μηχανές είτε συντηρούνται με υψηλό κόστος, είτε με έξοδα των συναδέλφων μας είτε πετάγονται σε κάποιο χώρο αφού πια είναι άχρηστες και δεν μπορούν οι Ταχυδρόμοι να μετακινηθούν με αυτές.
Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα πως όσο κοστίζει η συντήρηση μιας παλιάς μηχανής θα μπορούσε η εταιρεία να είχε αγοράσει καινούργια δίκυκλα νέας τεχνολογίας, πιο σύγχρονα και ασφαλή που κοστίζουν λιγότερο από το να συντηρούν τα ΕΛΤΑ τις παλιές μηχανές με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Αντί αυτών η διοίκηση συνεχίζει να κωφεύει με αποτέλεσμα να παρατηρούνται πολλά προβλήματα στην εργασία τον Ταχυδρόμων.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τους κινδύνους από την έλλειψη ανανέωσης του στόλου των δικύκλων μηχανών Πανελλαδικά.
1. Ασφάλεια Οδηγών. Οι οδηγοί μπορεί να βρεθούν σε κίνδυνο αν οι μηχανές δεν λειτουργούν σωστά, αυξάνοντας την πιθανότητα ατυχημάτων.
2. Καθυστέρηση Παραδόσεων. Μηχανές που δεν συντηρούνται επαρκώς είναι πιθανό να παρουσιάσουν βλάβες πιο συχνά, οδηγώντας σε καθυστερήσεις στις παραδόσεις και δυσαρέσκεια των πελατών.
3. Αυξημένο Κόστος. Η έλλειψη προληπτικής συντήρησης μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερες και πιο δαπανηρές επισκευές στο μέλλον, καθώς οι βλάβες γίνονται πιο σοβαρές.
4.Αποδοτικότητα Στόλου. Ένας στόλος με κακή συντήρηση είναι λιγότερο αποδοτικός, καθώς οι μηχανές μπορεί να καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο και να απαιτούν συχνότερες επισκευές.
5.Εικόνα Εταιρείας. Η εμφάνιση και η λειτουργικότητα του στόλου αντικατοπτρίζουν την εικόνα της εταιρείας. Μια κακοσυντηρημένη μηχανή μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εικόνα των Ελληνικών Ταχυδρομείων στα μάτια των πελατών.
Συνεπώς, η ανάγκη αλλαγής του γηρασμένου στόλου δικύκλων μηχανών στα ΕΛΤΑ είναι μονόδρομος για την ασφάλεια, των συναδέλφων μας, την αποδοτικότητα και την οικονομία της εταιρείας.
Χαρακτηριστική περίπτωση στο Ταχυδρομείο Λαυρίου όπου μετά τον παροπλισμό της μηχανής που έκανε δρομολόγια διανομής, εξ αιτίας του υψηλού κόστους επισκευής της, δόθηκε εντολή από την Διεύθυνση η αστική διανομή στη συγκεκριμένη περιοχή να γίνεται με υπηρεσιακό όχημα, που ακούστηκε αυτό. Και όμως προτιμήθηκε αυτή η λύση από το να υπάρξει αλλαγή της μηχανής στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου που πρέπει να αναλάβει να πράξει η διοίκηση των ΕΛΤΑ
Εδώ και τώρα ζητάμε την αντικατάσταση του μηχανοκίνητου στόλου.