Σημαντικά ερωτήματα για τις Ταχυμεταφορές

elta_courier

Καλοκαίρι 2018 και κάποιοι επέλεξαν την κατάλληλη εποχή που οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε άδεια για να εφαρμόσουν, άτυπα, μέρος του νέου κανονισμού εργασίας όσον αφορά στις περικοπές σε δαπάνες προσωπικού.

Σ’ ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό που λειτουργούν οι Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ  αλλά και  λόγω του  ότι η εξυπηρέτηση  του κοινού θα πρέπει να γίνεται  έξι ημέρες την εβδομάδα ώστε να υπάρχει καλύτερη και αμεσότερη  παραλαβή και επίδοση αντικειμένων  κάποιοι επέλεξαν να περικοπούν οι έξτρα μισθολογικές δαπάνες  για την ημέρα του Σαββάτου και η αντικατάσταση τους  με ρεπό.

Πρόσφατα επίσης πληροφορηθήκαμε ότι με απόφαση Γενικού Διευθυντή καταργήθηκε και το επίδομα κίνησης για τους εργαζόμενους που πηγαίνουν στην εργασία  τους σε ώρες που δεν υπάρχει εξυπηρέτηση του κοινού  από τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως μετά τα μεσάνυκτα και αντικαταστήθηκε με αποδείξεις καυσίμων που θα προσκομίζουν   οι εργαζόμενοι στην υπηρεσία τους.

Άραγε υπάρχει σοβαρότητα για αυτήν την επιλογή ; Μόνο καύσιμα χρειάζεται ένα ιδιωτικό μέσο μεταφοράς για να κινηθεί;   Χρειάζεται δυσβάστακτα τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιση, service,  φθορά του οχήματος  και άλλα πολλά  που κάποιοι αγνοούν διότι κινούνται καθημερινά με υπηρεσιακά αυτοκίνητα  χωρίς να πληρώνουν τίποτα από όλα αυτά απολαμβάνοντας βέβαια τον καθαρό παχυλό μισθό τους.

Να θυμίσουμε σε κάποιους ότι οι εργαζόμενοι στις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ αλλά και στην μητρική έχουν υποστεί μειώσεις σε μισθούς και επιδόματα αλλά και σε δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας  λόγω των  μνημονίων. Άραγε μετά την εξαγγελία του Πρωθυπουργού  περί εξόδου της Χώρας από τα μνημόνια θα επανέλθουν οι περικοπές στους εργαζόμενους ή θα συνεχίσουν οι περικοπές όπως  αυτές που προτείνουν οι Αριστερές Διοικήσεις  στις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ;

Δεν θα ανεχτούμε καμία νέα περικοπή σε επιδόματα και αποδοχές που μειώνουν τον  ήδη διαλυμένο οικογενειακό προϋπολογισμό του χαμηλόμισθου για να απολαμβάνουν  κάποιοι  τις ανέσεις τους και να καλύπτουν τις μεγάλες επιβαρύνσεις που φέρνουν  οι λάθος επιλογές τους.

Συγκεκριμένα η μεταφορά της Έδρας στην Αγία Παρασκευή  με εικοσαετές συμβόλαιο  σε ένα κτήριο μεγαλύτερο αλλά πολύ πιο παλιό από αυτό που στεγάζεται σήμερα ποιο σκοπό εξυπηρετεί;

 Πληροί το νέο κτήριο τους κανόνες ασφάλειας και υγιεινής για το προσωπικό;

Έχει εξωτερικό κλιμακοστάσιο για την διαφυγή των εργαζομένων σε περίπτωση πυρκαγιάς;

Οι εργαζόμενοι θα εργάζονται κάτω από το φως που παράγουν οι ηλεκτρικοί λαμπτήρες ή θα έχουν  φυσικό φωτισμό και εξαερισμό;

Οι τουαλέτες σε κάθε όροφο επαρκούν για τους εργαζόμενους ή θα πρέπει να αναζητήσει κάποιος τουαλέτα σε κάποιον άλλο όροφο;

Στα δύο μεγάλα υπόγεια του κτηρίου υπάρχει περίπτωση να τοποθετηθεί κάποιο τμήμα με εργαζόμενους ή θα είναι απλώς αποθηκευτικός χώρος;

Άραγε θα προλάβει η σημερινή Διοίκηση να χαρεί της σουίτες με θέα στην Μεσογείων που ετοιμάζει ή κάποιος άλλος θα τις χαρεί;

 Μέχρι και ο χώρος του Δ.Σ υποτιμήθηκε για να έχει τις ανέσεις του ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλός της εταιρείας.

Απαιτούμε από το σωματείο, αν φυσικά υπάρχει, να λάβει θέση και να διερευνήσει σε βάθος  την  ποιότητα του χώρου εργασίας αλλά και τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων  στο νέο κτήριο της Έδρας.

(Visited 1 times, 1 visits today)
SHARE THIS

RELATED ARTICLES

TWEETS