Οι πληρωμές που έγιναν, αλλά δεν έγιναν…

πληρωμες

Λόγω προγραμματισμένης αναβάθμισης των γραμμών του δικτύου από τον ΟΤΕ, στις αρχές Δεκεμβρίου, δημιουργήθηκε πρόβλημα στον server της εφαρμογής “ΑΙΟΛΟΣ” για το χρονικό διάστημα από 08/12 έως 15/12, με αποτέλεσμα ορισμένες εισπράξεις Ταχυπληρωμής, να έχουν μεν καταχωρηθεί από τους χρήστες αλλά να μην εμφανίζονται και φυσικά να μην αποδίδονται.

Μετά την αποκατάσταση του προβλήματος, δημιουργήθηκε μήνυμα όπου εμφανίζεται στις οθόνες των χρηστών της εφαρμογής, που τους προτρέπει να ελέγξουν τις εγγραφές τους, ώστε να διαπιστώσουν ποιες από αυτές δεν έχουν καταχωρηθεί και να τις περάσουν εκ νέου.

Λόγω του ότι σε ορισμένες περιοχές της χώρας, οι μεγάλοι πελάτες (πχ ΟΤΕ), προχωρούν σε διακοπές συνδέσεων και προκειμένου να μην διογκωθεί το πρόβλημα ζητήθηκε από τους χρήστες της εφαρμογής να προχωρήσουν στους επιπρόσθετους αυτούς ελέγχους αυτούς.

Για άλλη μια φορά εκτίθενται τα ΕΛΤΑ με την μη υλοποίηση πληρωμών. Εκτίθενται έτσι στους πελάτες αλλά και στις συνεργαζόμενες εταιρίες.

Είναι δυστύχημα ότι σήμερα τα ΕΛΤΑ δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εποχής και βρίσκονται διαρκώς οι εργαζόμενοι να προσπαθούν να «μαζέψουν» στις αστοχίες, τις αδυναμίες ή την ανικανότητα του συστήματος.

(Visited 524 times, 1 visits today)
SHARE THIS

RELATED ARTICLES

TWEETS