Δημόσια αναγνώριση του «χάους» στο ΚΑΤ από τη Διοίκηση

kat eta

Δικαιώθηκε η δημόσια πίεση της ΔΑΚ για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στο Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου.

Απαντώντας σε σχετική Κοινοβουλευτική Ερώτηση της Βουλευτού Ασημακοπούλου η Διοίκηση παραδέχεται ότι παρά τις φιλότιμες προσπάθειες το διαθέσιμο προσωπικό του τελωνείου δεν είναι επαρκές για να μηδενίζει καθημερινά ο αριθμός των δεμάτων.

Αναγνωρίζει ότι η κατάσταση αποτελεί δυσφήμηση και απαντά ότι χρειάζονται 6 τελωνειακοί σε κάθε βάρδια, δηλαδή 12, με πρόβλεψη περαιτέρω ενίσχυσης για τις περιόδους αιχμής όπως αυτή προ των εορτών.   Ζητεί να καταστεί εφαρμόσιμη η δυνατότητα που παρέχει η ΚΥΑ  για τη λειτουργία τελωνιακών διαδικασιών και το Σαββατοκύριακο. (αυτό βεβαίως είναι παράδοξο η απάντηση του Υπουργείου να λέει ότι πρέπει να καταστεί εφαρμόσιμη η ΚΥΑ που συνυπογράφει αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση)

Στην πράξη η Διοίκηση αναγνωρίζει την ορθότητα των θέσεων που έχουμε δημοσίως λάβει, ωστόσο δεν μπαίνει στην ουσία του ζητήματος, δηλαδή πότε θα λυθεί το πρόβλημα. Αρκείται σε γενικές διαπιστώσεις του τι πρέπει να γίνει.

Για άλλη μια φορά ευθύνη χάνεται στη διαδρομή. Και κυρίως λύση δεν βρίσκεται. Τουλάχιστον υπάρχει επίσημη αναγνώριση ότι οι φιέστες με τη συνεδρίαση του ΔΣ στο ΚΑΤ ήταν μόνο επικοινωνιακού χαρακτήρα, καθώς όπως αναγνωρίζεται επισήμως ότι η κατάσταση είναι προβληματική, έχει επίπτωση στα δημόσια έσοδα αλλά και στην εικόνα του ταχυδρομείου.

Περιμένουμε λύσεις.

Διαβάστε εδώ ολόκληρο το κείμενο της απάντησης

(Visited 236 times, 1 visits today)
SHARE THIS

RELATED ARTICLES

TWEETS