Δήμος Σίφνου: Καταγγελία για την υπολειτουργία των ΕΛΤΑ

ελτα

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σίφνου στην τελευταία συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 30 Αυγούστου 2017, συζήτησε και έλαβε απόφαση σχετικά με την υπολειτουργία των ΕΛΤΑ Σίφνου και την άκρως προβληματική εξυπηρέτηση του κοινού.

Το ΔΣ λοιπόν, σε συνέxεια:

των εγγράφων που έστειλε ο Δήμαρχος Σίφνου προς το κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και την Περιφερειακή Δ/νση ΕΛΤΑ Πειραιά και Αιγαίου (αρ. πρωτ. εγγράφων 3089/11.07.2017 και 3738/18-08-2017), με τα οποία παρουσίαζε το πρόβλημα και ζητούσε ΑΜΕΣΕΣ ενέργειες για την επίλυσή του αλλά και
των σοβαρών διαμαρτυριών και παραπόνων δημοτών και επισκεπτών για την απαράδεκτη κατάσταση της λειτουργίας του γραφείου των ΕΛΤΑ στη Σίφνο,

αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ:

Να γίνει αναφορά – καταγγελία στα ΕΛΤΑ για την κατάσταση που επικρατεί με τη λειτουργία του Καταστήματος Σίφνου και την προβληματική εξυπηρέτηση του κοινού και ταυτόχρονα να ζητήσει να κινηθούν ΑΜΕΣΑ οι διαδικασίες ώστε:
1ον να δοθεί καταρχάς μια προσωρινή λύση, προκειμένου να ομαλοποιηθεί το συντομότερο η λειτουργία του Καταστήματος (ενδεχομένως με απόσπαση υπαλλήλου) και
2ον να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα, με την επαρκή στελέχωση του Καταστήματος, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του καθώς και η επαρκής και ικανοποιητική εξυπηρέτηση των πολιτών σε καθημερινή βάση.
Αν παραταύτα δεν δοθεί άμεσα μία λύση από τα ΕΛΤΑ, ο Δήμος επιφυλάσσεται για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματος.

Η απόφαση αυτή έλαβε α/α 198/2017, αναρτήθηκε στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στάλθηκε στα ΕΛΤΑ-Περιφερειακή Δ/νση Πειραιά και Αιγαίου, στο κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

businessnews.gr

(Visited 133 times, 1 visits today)
SHARE THIS

RELATED ARTICLES

TWEETS